Blog.nl kiest voor Adfab/Femmefab

Na zorgvuldige onderhandelingen heeft Blog.nl uiteindelijk voor Adfab / Femmefab als partner gekozen voor haar commerciële exploitatie. Per 15 maart zijn alle titels binnen Blog.nl naar Adfab / Femmefab verhuisd. Deze stap vergroot het portfolio van Adfab / Femmefab met 90 blogs en 2.5 miljoen unieke bezoekers per maand.

Blog.nl is één van de grootste NL-sites van een zelfstandige MKB publisher en dus een grote aanwinst voor Adfab/ Femmefab.

 

Dennis Pekel (Adfab) : “We zijn erg trots dat we dit grote bereik van Nederlandse bodem kunnen toevoegen aan ons portfolio. Nu kunnen wij nog meer variatie aan bereik per niche bieden aan onze klanten. Blog.nl is een ideaal platform voor standaard display, maar ook voor branded blogs en is goed te combineren met onze huidige channels.” De ruim 90 blogs worden verdeeld over de channels: BizzFab, Femmefab, Healthfab, Greenfab en Menfab.

Ayalon Blog (Blog.nl): “We waren voor Blog.nl opzoek naar een voorloper in de markt, met duidelijke visie, strategie en betrouwbare medewerkers. Met ons gevarieerde aanbod aan titels en advertentiemogelijkheden was Adfab/Femmefab de enige logische keuze. Wij hebben een “one stop shop”, terwijl zowel Adfab als Femmefab organisaties zijn met een duidelijk footprint in de diverse segmenten.”

Over Blog.nl: In 2005 hebben vader Ben Blog en zoon Ayalon Blog het netwerk Blog.nl opgericht. Het is uitgegroeid tot het grootste Nederlandse netwerk van kwaliteitsblogs. Blog.nl bestaat uit een netwerk van 90 blogs, die samen 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand trekken. Elke blog heeft een bepaald thema en wordt door een professionele journalist met passie geschreven.

Over Femmefab: Femmefab is het grootste redactioneel gedreven online cluster gericht op vrouwen in de leeftijd van 14 t/m 59 jaar. Binnen dit cluster zijn verschillende subclusters zoals Fashion, Beauty, Sport, Jonge gezinnen & Lifestyle. In totaal telt Femmefab meer dan 65 blogs/websites gericht op vrouwen. Femmefab is strategisch partner van Adfab en sinds juni 2013 een opzichzelfstaand netwerk voor vrouwen.

Over Adfab: Het online advertising netwerk is opgericht in 2006 door Rob Molenaar. Inmiddels vertegenwoordigt Adfab ruim 80 uitgevers met bijna 250 websites, waaronder BBC en Microsoft. Adfab heeft een marktleidende positie in de clusters: Business-to-Business, Duurzaamheid, Gezondheid en Nieuws.

Lees ook:blog.nl kiest voor WebAds
Lees ook:NLpop.blog.nl en Radioactive.blog.nl in Webarchief Beeld en Geluid
Lees ook:Blog.nl bestaat 5 jaar
Lees ook:Professionele blogs over beleggen en hypotheken gelanceerd
Lees ook:Blog.nl bestaat 1 jaar!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.